משרדים להשכרה תל אביב, חללי עבודה,חדרי ישיבות | פארק עתידים תל אביב

well being בעבודה

בתור בעלי עסקים, חשוב לנו שהעובדים שלנו יהיו חרוצים, פרודוקטיביים, מהירים ומקצועיים. כל הדברים האלו לא יתאפשרו אם הם לא מרגישים במיטבם במקום העבודה, כשהם מגיעים כל בוקר ברצון ובחיוך ופשוט מרגישים טוב במקום שבו הם נמצאים. לתחום הזה קוראים Well Being במקום העבודה. בואו לגלות מה זה אומר ואיך יוצרים Well Being במקום העבודה הלכה למעשה.

well being בעבודה

מה זה well being?

Well Being (רווחה אישית) הוא מושג המתאר מצב של בריאות כללית, אושר וסיפוק בחיים. זהו מושג רחב הכולל היבטים פיזיים, נפשיים, חברתיים וכלכליים של החיים, ומשקף את תחושת הרווחה הכוללת של כל אדם. Well being אינו מתייחס רק להיעדר מחלות או בעיות, אלא גם לאיזון בחיים, לתחושת משמעות, למערכות יחסים חיוביות, להצלחה אישית ומקצועית, ולרמות נמוכות של לחץ. השגת Well being נחשבת למנוע צמיחה של ממש בחיים האישיים.

 

איך well being משפיע על ביצועי העובדים?

Well Being משפיע ישירות על ביצועי העובדים בכך שהוא מגביר את המוטיבציה, את שביעות הרצון ואת הפרודוקטיביות. עובדים המרגישים טוב מבחינה פיזית ונפשית הם יותר ממוקדים, יצירתיים ומעורבים בעבודה. נוסף לאלה, רמות גבוהות של Well Being תורמות להפחתת היעדרויות ושחיקה ומעודדות תקשורת טובה ושיתוף פעולה בין עמיתים, מה שמוביל לתוצאות טובות יותר לארגון לאורך זמן ומבטיח כמעט תמיד שימור עובדים. מעבר לכך, חווית עובדים היא דבר המשפיע לא רק על העבודה של העובדים הנוכחיים, אלא על מיתוג העסק וכך גם על גיוס עובדים יעיל ואפקטיבי יותר לחברה.

 

איך מייצרים well being בעבודה?

אז איך מייצרים את הדבר הזה בפועל? הינה כמה דגשים חשובים שצריך להביא בחשבון וכדאי ליישם בשטח:

 

היבט חברתי

חיבור חברתי חזק בעבודה יכול לשפר מאוד את תחושת ה- Well Beingשל העובדים. יצירת סביבה חברתית תומכת, שבה עובדים מרגישים מחוברים ומוערכים, מגבירה את תחושת השייכות ומקטינה את תחושת הבדידות שעובדים עשויים להרגיש בחיי העבודה. ארגונים יכולים לעודד זאת באמצעות פעילויות גיבוש, קבוצות עניין משותפות, חללי עבודה משותפים ותמיכה בפיתוח יחסים בין-אישיים בתוך הצוותים השונים. מפגשים חברתיים לא פורמליים כמו ארוחות צוות או אירועי חברה, יכולים לחזק את הקשרים בין העובדים וליצור סביבת עבודה ידידותית ונעימה יותר. כאשר עובדים מרגישים חלק מקהילה הם נוטים להיות מאושרים ופרודוקטיביים יותר בעבודה, מה שתורם גם לתחושה הכללית וגם ליצירתיות של הצוות כשלם.

 

התחשבות בצרכי העובד

התחשבות בצרכי העובד היא גורם מרכזי ביצירת Well Being בעבודה. כאשר ארגונים מביאים בחשבון את צרכיהם האישיים של העובדים כמו איזון בין עבודה לחיים אישיים, גמישות בשעות העבודה או התאמות בריאותיות, העובדים מרגישים מוערכים ומחובקים. מנהלים שמבינים ומכבדים את המצבים האישיים של העובדים שלהם, כמו צורך בטיפול בילדים או אתגרים בריאותיים, יוצרים תחושת ביטחון ונאמנות. נוסף לאלה, התאמת סביבת העבודה לתנאים הייחודיים של כל עובד משפרת את שביעות הרצון ומפחיתה תחושות של לחץ ושחיקה. זה כולל לא רק התאמות פיזיות, אלא גם מתן תמיכה נפשית והכרה בצרכים רגשיים. התחשבות שכזו מובילה לעובדים מאושרים ומסורים יותר שמוכנים להשקיע בעבודתם מתוך תחושת הוקרה והערכה.

 

היברידיות

היברידיות בעבודה המאפשרת שילוב בין עבודה מהמשרד לעבודה מהבית, היא היום אחד הגורמים המרכזיים לשיפור ה- Well Beingשל עובדים בעידן המודרני. גמישות זו מאפשרת לעובדים לנהל את זמנם באופן שמתאים לצרכים האישיים שלהם ולהקדיש זמן למשפחה ולטיפול בילדים, או פשוט ניהול טוב יותר של משימות יום-יומיות. העבודה ההיברידית גם מפחיתה את הצורך בנסיעות למשרד, חוסכת זמן ומפחיתה את הלחץ הכרוך בתנועה בכבישים עמוסים. נוסף לאלה, עבודה מהבית מאפשרת לעובדים ליהנות מסביבת עבודה אישית ונוחה יותר המתאימה להם מבחינת תנאים פיזיים ומנטליים. עסקים המאמצים את המודל ההיברידי יכולים ליהנות מעובדים מרוצים ופרודוקטיביים יותר שמרגישים שהם שולטים טוב יותר באיזון בין החיים האישיים לעבודה.

 

עידוד אורח חיים בריא

עידוד אורח חיים בריא בעבודה הוא מרכיב חשוב ב-Well Being של עובדים. עסקים שמציעים תוכניות בריאות כמו אימונים, ייעוץ תזונתי או גישה למתקני כושר, מסייעים לעובדים לשמור על הבריאות הפיזית שלהם ועל הדרך גם על הבריאות הנפשית. עידוד להפסקות פעילות גופנית במהלך היום, תזונה נכונה ושמירה על בריאות הנפש יכולים להפחית את השחיקה ולשפר את המורל הכללי בעבודה. ומנגד, כשהעובדים מקבלים תמיכה ביישום אורח חיים בריא, הם מרגישים טוב יותר, מה שמשפיע ישירות על הביצועים בעבודה. נוסף לכך, עובדים בריאים חשופים פחות להיעדרויות ומסוגלים להתמודד טוב יותר עם לחצים בעבודה. ארגונים המשקיעים בבריאות העובדים שלהם רואים תוצאות חיוביות בפרודוקטיביות, בהפחתת היעדרויות ובחיזוק נאמנות העובדים לאורך זמן.

 

חופשות והפסקות

חופשות והפסקות מסודרות הן חלק בלתי נפרד מה- Well Beingבמקום העבודה. מתן חופשות סדירות יאפשר לעובדים לקחת פסק זמן מהשגרה הלחוצה, להתרענן ולחזור לעבודה עם אנרגיות מחודשות. בד בבד, הפסקות קצרות במהלך יום העבודה יסייעו בשמירה על ריכוז ויפחיתו עייפות ושחיקה, ואפילו יעזרו בניהול משימות בעבודה. חופשות באופן כללי, בין אם קצרות או ארוכות, מעניקות לעובדים זמן להתאוורר, לנוח ולהתמקד בחיים האישיים, עוד נדבך חשוב לשיפור האיזון בין עבודה לחיים פרטיים. הפסקות מסודרות ומובנות יתרמו גם כן לשיפור האווירה במקום העבודה והן מאפשרות לעובדים להתחבר עם עמיתים, לנהל שיחות לא פורמליות ולנקות את הראש לזמן קצר מהמשימות הרבות. ארגונים ועסקים שמעודדים חופשות והפסקות נהנים מעובדים בריאים, מרוצים ופרודוקטיביים יותר, מה שתורם גם לאווירה וגם לתפוקה של החברה.

 

לסיכום

ה- Well Beingשל העובדים שלנו במקום העבודה הוא אחד הדברים החשובים לדאוג להם, אלמנט שיחזק את שביעות הרצון שלהם ואת הנאמנות ומתוך כך גם את התפוקה. אין ספק שבחירת מקום העבודה היא חשובה בהיבט הזה ומקומות עבודה חדשניים המעוצבים מתוך מחשבה על איכות החיים של העובד מאפשרים זאת.

פארק עתידים הוא מרכז טכנולוגי המוביל בתחומו, המציע לא רק סביבת עבודה חדשנית אלא גם מקום שמבין את החשיבות של  Well Being  עבור העובדים. אחת הדרכים בהן פארק עתידים תל אביב תורם לרווחת העובדים היא באמצעות ירידים ואירועים שמתקיימים באופן קבוע, שמספקים הפוגות מהעבודה ומעודדים אינטראקציה חברתית ופיתוח קשרים מקצועיים.

בפארק תוכלו למצוא גם מרחב לפילאטיס, המאפשר לעובדים לשמור על איזון בין עבודה לבריאות גופנית. פעילות גופנית במקום העבודה לא רק משפרת את הבריאות הפיזית אלא גם תורמת לשיפור המצב הנפשי והפגת מתחים.

בנוסף, הפארק מציע פסיליטיז מתקדמים בסביבת העבודה, כולל חללים פתוחים ונעימים, שטחים ירוקים ומתקנים נוחים, שמקדמים יצירתיות, ריכוז ונוחות במהלך יום העבודה. כל אלו תורמים ליצירת אווירה שמאפשרת לעובדים להיות פרודוקטיביים ולהרגיש טוב יותר עם עצמם.

לא רק זה, במועדון גריי שבפארק מתקיימים הופעות ואירועי תרבות אשר תורמים לגיוון והנאה גם לאחר שעות העבודה, ומספקים חוויות תרבותיות מעשירות שמגבירות את תחושת הסיפוק והשייכות של העובדים.

פארק עתידים מציע שילוב מושלם בין חדשנות טכנולוגית לבין דאגה לרווחת העובדים, ומספק כלים שיאפשרו לעובדים להיות לא רק פרודוקטיביים, אלא גם מאושרים ומלאי אנרגיה.

. רוצים לדעת עוד? צרו קשר עוד היום לפרטים.

 

מעוניינים במידע נוסף על פארק עתידים תל אביב? דברו עם מיה 8485*

×
דילוג לתוכן