משרדים להשכרה תל אביב, חללי עבודה,חדרי ישיבות | פארק עתידים תל אביב

מסיבת רחוב

מסיבת רחוב היא חוויה מיוחדת. היא מפגישה בין אנשים, מציעה אווירה שונה ומאפשרת לכולם ליהנות מתרבות, מאוכל וממוזיקה. בין אם מדובר באירוע של מקום עבודה, יוזמה מקומית של קהילות שונות בארץ ואפילו אירועים חינוכיים, מסיבת רחוב היא בדרך כלל חוויה נהדרת, מחזקת ומגבשת. אז מהי בעצם מסיבת רחוב ומה כל כך מיוחד בה? איך מארגנים מסיבת רחוב ומהם הדברים שהופכים מסיבת רחוב למסיבה טובה? את התשובות תוכלו לגלות ממש עכשיו.

מסיבת רחוב

מהי מסיבת רחוב?

מסיבת רחוב היא ממש כמו שהיא נשמעת – מסיבה ברחוב. הרחובות משמשים תפאורה טבעית מעולה לאווירה החגיגית של מסיבה. בניגוד למסיבה סגורה, כאן יש אלמנט של ספונטניות. המשתתפים יכולים לעבור בין מקום למקום, לשבת, לשתות ולאכול. לעבור בין מוקדים מוזיקליים שונים כמו הופעות חיות או סטים של D.J מובילים. מסיבות כאלה נוכל להתקל באומנות רחוב ובאומנות באופן כללי. הרבה פעמים אפשר לראות מיצגים מרהיבים ויצירות אומנות, כולל מיצגי אור וקול. מסיבות רחוב יכולות להתקיים גם ביום וגם בלילה וזוהי חוויה ייחודית שאין שנייה לה.

 

הייחודיות של מסיבת רחוב

אפשר להבין בקלות עד כמה מיוחדות מסיבות הרחוב ושונות מכל מסיבה רגילה. הדגש בהן הוא לא רק על הריקודים, אלא גם ובעיקר על האווירה הדינאמית של המסיבה, האפשרות לעבור ממקום למקום ולגלות מרחבים חדשים, המפגשים המהירים בין אנשים, החוויה הקולינרית והמשקאות האלכוהוליים. בקיצור – האווירה החיה של רחוב תוסס על כל מאפייניו התרבותיים. אם גם אתם רוצים להפיק מסיבת רחוב לכל מטרה שהיא, בואו ננסה להבין איך מארגנים מסיבות מהסוג הזה ומה הופך מסיבת רחוב למסיבה טובה באמת.

 

ארגון מסיבת רחוב 

ארגון מסיבת רחוב מתחיל בשיתוף פעולה עם רחובות כלשהם. בדרך כלל נבחר ברחובות שהם שוקקים וחיים, אבל אפשר גם להפיק מסיבה טובה ברחובות ובערים שנחשבות לפחות חיות מטבען. מכאן צריך להחליט על כמה דברים כמו קונספט, סגנון האירוע, שעות המסיבה, עלויות וכן הלאה. מומלץ לתכנן מסיבת רחוב לפחות 4-3 חודשים מראש כדי לוודא שדואגים להפיק את הפרטים הקטנים ביותר. כאן תוכלו למצוא עוד טיפים לקיום אירועים עסקיים בתל אביב, החל ממסיבות רחוב ועד לאירועי חברה וכנסים מקצועיים.

 

אלמנטים במסיבת רחוב מוצלחת

אז מה הופך מסיבת רחוב למסיבה מוצלחת? כדי לייצר למשתתפים חוויה חיובית ושוברת שגרה, יש כמה דברים שאנחנו צריכים להביא בחשבון. בואו נעבור על כל הפרמטרים של מסיבת רחוב מוצלחת:

 

מיקום מסיבת רחוב

המיקום הוא בלי ספק האלמנט החשוב ביותר. מסיבת רחוב צריכה להתקיים ברחוב נוח, חי וכזה שיש בו הרבה עסקים ומקומיים שיתחברו לאווירה ויוכלו להשתלב בנוף. נוסף לכך חשוב לבחור במקום נגיש ונוח שיאפשר למשתתפים להגיע בקלות, להתמצא בקלות, להתנייד אליו וממנו בתחבורה ציבורית ולמצוא חנייה בקלות אם מגיעים ברכב. פארקים גדולים למסחר ולעבודה, כמו פארק עתידים תל אביב, הם אפשרות טובה, מקומות מזמינים המיועדים לאירועים מהסוג הזה בנגישות גבוהה, חנייה ותחבורה ציבורית בשפע.

 

אוכל ושתייה

הם בלי ספק חלק חשוב ומהותי בכל מסיבת רחוב, בוודאי אם מארגנים אירוע לעובדים בחברה ורוצים לספק חווית עובדים טובה באמת. אם הולכים על מסיבת רחוב בערים השונות בארץ, אפשר ואף רצוי לשתף פעולה עם העסקים המקומיים כמו ברים, פאבים, בתי קפה ומסעדות שיכולים לארח, להשמיע מוזיקה, לתת במה לאומנים ולהציע תפריטים מיוחדים עם מנות ומשקאות ספיישל לאירוע. אם הולכים על מסיבת רחוב בפארקים ומתחמי עבודה, אפשר להביא בקלות מגוון דוכני מזון ולהפוך כל שטח ציבורי למוקד קולינרי של ממש.

 

מוזיקה ובידור

המוזיקה המתנגנת ושלל אירועי הבידור הם חלק מרכזי במסיבות רחוב. מומלץ להציע מוקדים שונים של סגנונות מוזיקה והופעות חיות. נוסף לאלה אפשר לשלב בהחלט מופעי בידור שונים ואומנים מסוגים שונים – מופעי אש, נגני רחוב, אקרובטיקה, פסלים אנושיים וכן הלאה.

 

אטרקציות ופעילויות

יש לא מעט אטרקציות ופעילויות שאפשר להציע במסיבות רחוב כמו דוכני איפור, משחקים שונים ועוד שלל חוויות אינטראקטיביות. יחד עם הנוף המקומי במוקד המסיבה, אפשר לשלב בקלות מגוון חוויות שיהפכו את האירוע לאפילו יותר שמח וחי. דוכני יצירה, אופנה ולייף סטייל, דוכני מכירת ואוכל. כל אלו הן אפשרויות מצוינות והשמיים הם הגבול.

 

דוכנים

השילוב של דוכנים במסיבות רחוב הוא השילוב הטבעי וחלק בלתי נפרד ממסיבת רחוב טובה. אפשר לבחור מתוך מגוון דוכנים וירידים בפארקים, גם בסגנון קולינרי משתנה וגם דוכנים אחרים – מכירת אופנה ותכשיטים, דוכני יצירה לילדים, דוכני מזון מכל הסוגים. אפשר לשלב בהחלט דוכנים זמניים שונים, גם אם הולכים על מסיבת רחוב ברחוב עם הרבה עסקים.

 

אווירה ועיצוב 

אין ספק שהאווירה במסיבת רחוב היא הבסיס החשוב ביותר למסיבה טובה. בהתאם לשעה ביום ולסגנון של האירוע, נוכל לייצר אווירה שמתאימה באמצעות פריטי עיצוב שונים, אומנות, שימוש בתאורה נכונה וכן הלאה. אחרי שדואגים לכל הפרטים הקטנים, חשוב להסתכל על האווירה שנוצרת במבט על ולראות אם התחושה שניסינו ליצור קיימת או שצריך לעשות עוד כמה דברים קטנים כדי להגיע לאווירה המושלמת.

 

לסיכום

מסיבת רחוב היא דרך נפלאה לחבר בין אנשים ולמתג עסקים. פארק עתידים תל אביב הוא המקום המושלם למסיבת רחוב, יריד רחוב או פסטיבל רחוב לכל מטרה, עם מגוון שטחים פתוחים, חנייה ונגישות בתחבורה ציבורית, אפשרות להקמת דוכנים ואטרקציות וכל מה שצריך למסיבת רחוב טובה באמת. נוסף לכך, תוכלו למצוא בפארק עתידים תל אביב גם מגוון מסעדות ושטחי מסחר להשכרה, ככה שאם אתם מחפשים את האתגר העסקי הבא בסביבה צומחת ודינאמית באמת, הגעתם לחלוטין למקום הנכון.

 

 

 

מעוניינים במידע נוסף על פארק עתידים תל אביב? דברו עם מיה 8485*

×
דילוג לתוכן