משרדים להשכרה תל אביב, חללי עבודה,חדרי ישיבות | פארק עתידים תל אביב

הכול על ססיה

אורח החיים המודרני הפך את שוק העבודה למשתנה ודינאמי, לכזה המתאים את עצמו לצרכים המשתנים ללא הרף של הלקוחות ושל נותני השירות. אם בעבר, כדי לעבוד במשרד המספק את כל המתקנים והנוחות של מקום עבודה מסודר, היינו צריכים לקנות או לשכור משרד בהתחייבות לטווח ארוך, היום אפשר לשכור אחד לפי שעה ולפי הצורך. וזה לא נגמר רק במשרדים, היום אפשר לשכור גם קליניקות לפי שעה, או לפי משמרת קבועה – ססיה. אם אתם מעניקים טיפולים רפואיים או פרא רפואיים על בסיס מזדמן, ייתכן שכבר שמעתם על המונח הזה. אז מה זה בכלל ססיה, איך הוא מתקשר לעולמות הרפואה והטיפול, למה הוא יכול להיות אפשרות מעולה בשבילכם ומהם היתרונות שלו? הינה כל מה שצריך לדעת.

ססיה ברפואה

מה זה ססיה?

המשמעות של המונח ססיה היא "משמרת", ובהקשר של קליניקות להשכרה, ססיה מתקשר ל"משמרת להשכרה". כלומר, ססיה מאפשר לשכור קליניקה במשמרת קבועה, ביום בשבוע ובשעות קבועות, וליהנות מכל הפסיליטיז של קליניקה פרטית לתקופת ההשכרה בלי התחייבות ובלי הצורך לקנות קליניקה או לשכור אותה על בסיס קבוע ובלעדי. ססיה מציע קליניקות נוחות ומאובזרות במתקנים חדישים, בחדרי המתנה ממוזגים, בחדרי טיפול ועוד.

 

ססיה ברפואה

עם השנים גדלה מאוד הפופולריות של שיטת ססיה. בתחילת הדרך מרבית המטפלים בשיטה הזאת היו כאלו שהציעו שירותים בתחום הקוסמטיקה, בעיקר טיפולים עדינים ולא פולשניים (כמו בניית ציפורניים ואיפור). עם הזמן התחום הלך וגדל וגם מטפלים בטיפולים מורכבים יותר החלו לשכור משרדים בססיה, כמו מטפלים בתחום הקוסמטי (למשל הסרת משקפיים ושאיבות שומן), מטפלים בעיסויים רפואיים, מטפלים בבריאות הנפש כמו פסיכיאטרים ופסיכולוגים ועוד. היום השיטה כבר נפוצה למדי ואפשר לראות רופאים מומחים המציעים בדיקות וטיפולים בקליניקה לפי שעה בשיטת ססיה ואפילו מטפלים המבצעים הליכים רפואיים מורכבים למדי.

 

למי זה יכול להתאים?

אז למי בעצם האפשרות הזאת רלוונטית ומשתלמת? בגדול לכל מי שמעניק טיפול כלשהו בתחום הגוף או הנפש ולא צריך קליניקה בלעדית אופן יום-יומי:

  • מטפלים בתחום הקוסמטיקה והיופי – לטיפולי קוסמטיקה, מניקור-פדיקור, הסרת שיער, איפור, אומני קעקועים וכו'.
  • מטפלים בתחום בריאות הנפש – פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים, מנטורים ומאמנים אישיים.
  • מטפלים בתחום בריאות הגוף – לדוגמה רופאים שעובדים במערכת הציבורית ורוצים להעניק שירותי רפואה פרטיים מפעם לפעם על בסיס מזדמן.
  • מטפלים בעיסוי – כמו שיאצו ורפלקסולוגיה.

 

כשאתם עומדים לבחור קליניקה להשכרה חשוב לדעת איך לבחור חדר טיפולים להשכרה. כלומר יש לוודא שהקליניקה שבחרתם בשיטת ססיה אכן מתאימה לצרכים שלכם ולסוג הטיפול שאתם רוצים להעניק – אם יש בקליניקה חדר המתנה ואם הוא מאובזר, אם בחדר הטיפולים יש את האבזור הדרוש לטיפול שאתם נותנים וכו'. פארק עתידים תל אביב הוא אחד המוקדים המומלצים ביותר להשכרת קליניקה בשיטת ססיה, שכן הוא מציע מגוון של חדרים ומשרדים להשכרה המתאימים לצרכים של כל סוגי הטיפולים. מעבר לאפשרות להתאמה גבוהה של קליניקה ובחירה נוחה בפניות רבה, מטפלים נהנים גם מהסביבה היוקרתית של פארק עתידים תל אביב, המוקף במגוון מסעדות ומוקדי עניין, המציע חנייה נוחה ללקוחות, אזור נקי וירוק וכל מה שצריך כדי לקבל לקוחות ברמה גבוהה ובאווירה יוקרתית.

 

היתרונות של השכרת קליניקה במקום רכישת קליניקה

  • גמישות וחיסכון: שיטת ססיה מספקת גמישות רבה למטפלים ואפשרות לבחור בקלות זמנים שונים להשכרה מבלי להתחייב לטווח ארוך. נוסף לכך, אפשרות זו חסכונית מאוד, בייחוד בשביל מטפלים מתחילים או כאלו שיש להם היקף לקוחות קטן.
  • גישה לציוד איכותי: השיטה מאפשרת למטפלים גישה לחללים קליניים איכותיים המצוידים במכשור מתקדם. יתרון זה עשוי לשפר את החוויה הטיפולית ללקוחות ולאפשר למטפלים לשמור על מסגרת מקצועית ללא הטרחה של ניהול מרפאה.
  • שירות לקוחות טוב יותר: בזכות היכולת לקבוע פגישות בזמנים ובמיקומים שונים, מטפלים יכולים להציע אפשרויות נוחות יותר ללקוחות שלהם. הם יכולים לשכור קליניקה להשכרה בתל אביב ולהציע טיפולים בעיר הגדולה, וביום אחר להציע טיפולים בעיר אחרת. גמישות כזו היא מצוינת בטווח הארוך ותעזור לחזק ולשמר את שביעות הרצון של הלקוחות.
  • נטוורקינג ושיתוף פעולה: שיטת ססיה יכולה לפעמים לייצר הזדמנויות נטוורקינג ולעודד שיתופי פעולה מקצועיים. מטפלים יכולים להפיק תועלת מהחלפת רעיונות, מהפניית לקוחות זה לזה ומבניית קהילה מקצועית תומכת המציעה מגוון שירותים.
  • אפשרות להתאמה: המערכת היא דינאמית מאוד, כך שאפשר לנצל אותה איך שרוצים. אם יש מעט לקוחות, אפשר לבחור בשעות ספורות בלבד מדי שבוע. ככל שהעבודה גדלה, אפשר להוסיף שעות ולהגדיל את נפח העבודה ללא התחייבות.

לסיכום

אם גם אתם מחפשים קליניקות להשכרה לפי שעה, בפארק עתידים תל אביב תמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים במגוון אפשרויות של קליניקות חדישות, מזמינות ומאובזרות במתקני הטיפול הטובים ביותר. אם אתם מחפשים משרדים להשכרה, גם אותם תוכלו למצוא בפארק עתידים תל אביב. רוצים לדעת עוד? צרו קשר בהקדם וצוות פארק עתידים תל אביב ישמח לעזור.

 

מעוניינים במידע נוסף על פארק עתידים תל אביב? דברו עם מיה 8485*

×
דילוג לתוכן