קידום עסקים הוא אף פעם לא משימה פשוטה. מעבר לשיטות המוכרות והיום יומיות של פרסום ברשתות, באתרים, בטלוויזיה וברדיו או על שלטי חוצות, עסקים שרוצים להצליח חייבים לחשוב מחוץ לקופסה, ואחת האפשרויות היעילות והטובות ביותר היא הפקה של יריד מכירות שיכול להיות אירוע קידום מוצלח ביותר. אם אתם עדיין לא מכירים את האופציה, זהו הזמן לגלות מהו בדיוק יריד מכירות ומהם היתרונות שלו, ואיך מתכננים ומארגנים יריד מכירות מוצלח.
מהו יריד מכירות?
יריד מכירות לעסקים הוא אירוע מאורגן שבו חברות מציגות ומוכרות את המוצרים או השירותים שלהן ללקוחות פוטנציאליים ויוצרות קשרים עם שותפים עסקיים. ירידי מכירות מספקים לעסקים פלטפורמה מצוינת לנטוורקינג, ליצירת לידים ולחיזוק המותג באופן כללי. מי שמגיע ליריד יכול לבדוק בעצמו מוצרים ושירותים, להשתתף בהדגמות בלייב וליהנות ממבצעים מיוחדים שהעסקים מציעים להם, למשל הנחות מיוחדות על מוצרי מזון חדשים בדוכן אוכל או הנחה מיוחדת למצטרפים חדשים למועדון הלקוחות של העסק. ירידי מכירות עסקיים הם בעלי ערך חשוב לעסק ומסייעים במחקר שוק, בהבנה של מגמות בתעשייה ובטיפוח מערכות יחסים בתוך הקהילה העסקית, ובסופו של דבר יכולים להניע מכירות וצמיחה.
חשוב לציין כי היריד יכול להיות ממוקד בתחום מסוים או לשלב מגוון רחב של עסקים. הבחירה תלויה במטרות היריד, קהל היעד והמיקום, כך שירידי מכירות יכולים להתאים למגוון רחב של עסקים מעסקים קטנים ונישתיים ועד עסקים בינוניים וגדולים
היתרונות של יריד מכירות לבעלי עסקים
- נטוורקינג – ירידי מכירות הם הזדמנות נהדרת להתחבר ללקוחות פוטנציאליים, לשותפים ולאנשי מפתח בתעשייה
- איסוף לידים – ביריד המכירות תוכלו לאסוף ולהמיר לידים חדשים ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלכם
- חיזוק המותג – בירידי מכירות החשיפה שלכם מוגברת ועוזרת לכם להגיע לקהלים גדולים יותר
- מחקר ולמידה – אינטראקציה ישירה עם המשתתפים ביריד יכולה לספק לכם תובנות חשובות והיכרות עם מגמות בתעשייה
- מכירות – ירידי מכירות הם מקום מצוין לרכישות מהירות דרך מכירה של מוצרים ושירותים בזמן אמת
תכנון והכנה של יריד מכירות
הפקת יריד מכירות עצמאי או בשיתוף פעולה עם עסקים נוספים הוא צעד שיש לו הרבה יתרונות. בואו ננסה להבין איך להפיק יריד מוצלח שיקפיץ אתכם קדימה בשוק.
בחירת מקום ותאריך מתאים ליריד מכירות
השלב הראשון הוא למצוא תאריך ומקום ליריד. שימו לב שאתם בוחרים תאריך רחוק שיאפשר למעוניינים להגיע, אבל לא רחוק מדי ככה שהאירוע יישכח. נסו לבחור תקופות עם מזג אוויר נוח גם בשעות היום ולא צמוד לחגים. לגבי המקום, חשוב מאוד למצוא מקום נוח, מזמין, פסטורלי וכזה שנותן חוויה טובה למשתתפים. פארק עתידים תל אביב הוא אופציה מעולה לירידי מכירות של עסקים – יש לנו מתחם ענק עם אולמות, כנסים ושטחים פתוחים חדשניים המתאימים בדיוק לירידים, ובלוח הזמנים שלנו אפשר למצוא המון ירידים שונים החושפים את העסקים שכבר קיימים בקהילה שלנו ללקוחות חדשים. אתם יכולים לקרוא עוד כמה טיפים לאירוע חברה בלתי נשכח שאפשר להפיק אצלנו בפארק עתידים תל אביב בקישור שכאן, אבל בינתיים בואו נמשיך עם השלבים להקמת יריד מוצלח ואפקטיבי.
בחירת הקונספט ליריד מכירות
בחירת הקונספט ליריד מכירות מחייבת התאמה של הנושא עם המותג וקהל היעד שלכם, כדי שהיריד יהיה רלוונטי ללקוחות. הביאו בחשבון את תחומיה עניין של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים והזדמנויות מכירה ייחודיות. קונספט מתאים שנבחר בקפידה משדרג מאוד את האווירה באירוע, מושך משתתפים רבים וממקסם הזדמנויות לנטוורקינג ומכירות. אם אתם מחפשים יריד קטן ואינטימי, שווה לחפש אולם כנסים במרכז שבו תוכלו לארגן אירוע בקונספט כזה בדיוק – מוזמנים ליצור איתנו קשר לפרטים נוספים.
שיווק היריד
השיווק של ירידי מכירות הוא חשוב במיוחד, ועם שיווק טוב ורציני תוכלו למשוך בצורה יעילה לקוחות ושותפים פוטנציאליים. חשוב להקפיד על עיצוב כללי שימשוך את העין, אלמנטים ויזואליים, הדרכות וחומרים לקידום מכירות. שיווק אפקטיבי ביריד המכירות מחזק את המותג ועוזר לייצר לידים חדשים. כאן תוכלו למצוא עוד שלל טיפים לקיום אירועים עסקיים בתל אביב שיעזרו לכם להתכונן לאירועים מהסוג הזה.
קידום האירוע
קידום נכון של יריד מכירות מחייב שימוש בכמה ערוצים כמו רשתות חברתיות, שיווק במייל ופרסום מקומי כדי להגיע לקהל רחב. חשוב לשים בפרונט את האטרקציות המרכזיות, להדגיש את הערך של היריד שלכם ולהציע תמריצים להרשמה מוקדמת כמו דוגמיות ומתנות חינם או בהנחה מדוכנים שונים. קידום יעיל יבטיח אחוז השתתפות גבוה, ימקסם את הנראות של היום וישדרג את האירוע בכללותו.
חוויה מיטבית למבקרים ביריד המכירות
חוויית הביקור ביריד עצמו גם צריכה להיות מנוהלת היטב, כדי שכולם ייהנו, יבקרו בכל הדוכנים המעניינים אותם וירכשו את המוצרים והשירותים שהם צריכים. זה כולל הצבה של שילוט ברור בכל שטח היריד, מיתוג איכותי, פריסה מאורגנת היטב של הדוכנים ואטרקציות מהנות. מומלץ לספק הפעלות אינפורמטיביות, תצוגות אינטראקטיביות והזדמנויות ליצירת קשרים. אל תשכחו גם לספק עמדות כיבוד ופינות ישיבה. נסו להשיג משוב כללי תוך כדי האירוע עצמו כדי לשפר אותו בזמן אמת.
עיצוב הדוכנים
עיצוב הדוכנים ביריד מכירות חייב להתחיל בפריסה נכונה וחכמה שלהם, וממשיך במיתוג ברור ובאלמנטים ויזואליים ייחודיים. חשוב לוודא שכל דוכן נראה מזמין ושיש לו תאורה חזקה (בייחוד בלילה) ומידע נגיש. נסו להשתמש באלמנטים אינטראקטיביים כמו הדגמות או תצוגות כדי למשוך משתתפים. דוכנים מעוצבים בקפידה משפרים את הנראות שלכם, מושכים מבקרים ומעביר ביעילות את המסרים שלכם. בהזדמנות הזו שווה להכיר את האפשרות של הקמת דוכנים וירידים בפארק עתידים תל אביב, שהוא מקום פסטורלי, נעים ומזמין שיכול להיות התפאורה המושלמת ליריד המכירות הבא שלכם.
לסיכום
יריד מכירות הוא אפיק קידום מעולה שעוזר לכם לשפר את המיתוג, להגדיל את החשיפה למותג שלכם, לבנות קהל לקוחות גדול יותר וכמובן גם להגדיל מכירות. הלוקיישן הוא בלי ספק חלק חשוב ומהותי, וזהו הזמן שלכם להכיר את פארק עתידים תל אביב, פנינה של ממש בלב מתחם העסקים של ישראל ונקודה מושלמת ליריד מכירות. למידע נוסף צרו קשר עוד היום.
מעוניינים במידע נוסף על פארק עתידים תל אביב? דברו עם מיה 8485*